E-faktura

Du kan välja att betala din medlemsavgift med e-faktura. Du får samma information som tidigare fanns på din pappersfaktura på din e-faktura. Du får även ett meddelande till din internetbank när en aviseringen av medlemsavgift skickats till din internetbank.

Hur gör jag för att betala min medlemsavgift med e-faktura?

  1. Du startar e-fakturatjänsten hos din bank. Behöver du hjälp med din anmäla för e-faktura kontaktar du din bank då de har olika rutiner för hantering av e-faktura eller om du vill kombinera den med autogiro.
  2. Logga in på din internetbank. Banken presenterar en lista av företag som erbjuder e-faktura. Hittar du inte tjänsten e-faktura eller Seko, Service- och kommunikationsfacket är det din bank du ska kontakta.
  3. Välj Seko, Service- och kommunikationsfacket och klicka dig vidare till anmälan.
  4. Fyll i dina anmälningsuppgifter.
  5. Du får en bekräftelse på anmälan och därefter kommer du att kunna betala via e-faktura hos din Internetbank.
Uppdaterad:
Sidansvarig: Organisationsenheten
Kategorier: